Onze school

Campos bestaat sinds 1960 (eerst SHT). De school ligt in een groene omgeving aan het stadspark van Turnhout. De inrichtende macht van de school is de stad Turnhout. De school biedt aso-, tso- en bso-richtingen aan. Op 1 september 2020 telde Campos zowat 550 leerlingen en een ruim 100 personeelsleden.

Campos wil leerlingen steunen bij hun groei naar volwassenheid. Daarom heeft de school aandacht voor het aanleren van kennis en vaardigheden maar ook voor attitudevorming. Campos bereidt de leerlingen voor op het hoger onderwijs (voornamelijk aso- en tso-richtingen) of op de arbeidsmarkt (voornamelijk bso-richtingen).

Daarbij hechten de directieleden, de leraars en het ondersteunend personeel zeer veel waarde aan een intensieve persoonlijke begeleiding van de leerling. Iedere dag wordt gewerkt aan een gezonde relatie met de jongeren. Hun welbevinden draagt de school hoog in het vaandel.